Galet

Alltid när jag är på krogen händer alltid nån sjuk grej eller så träffar man på störda människor. Som igår: Stod och pratade engelska men en norsk haha, sen gick min polare iväg och lämnade mig ensam så 4 killar följer mig till slussen för de vill inte att nåt ska hända mig. Jag bara garvar rakt ut. Tänker inte ens berätta alla saker som har skett. Men vi har alltid GRYMT kul!

Idag har jag varit i Tullinge där lillebror skulle köra med motorcyckel, men han kuggade på grund av en missad skylt. Synd men han lär ju få det snart tycker jag :) Senare kommer Lovisa över så ska vi grilla för att sedan bege oss till Erik på fest. Lär bli skoj :)

Ska ut i solen nu, hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0