I know what made me feel so bad, but it is over now :)

Slumrade till i soffan av utmattning vid 21 tiden och vaknade med missade samtal och en konversation med Marina. Planer gjordes så nu är hon på väg hit. Blir film kväll om vi inte drar till Erik men vi kommer icke därifrån så tror starkt att vi blir hemma ikväll :) Ska ta bilder ikväll hörrni så ni får lite uppdatering. haha tycker egentligen inte om att lägga upp bilder därför är det så få på bloggen men kan nog bjuda på en eller två nya ikväll ;)

Och vet ni, det är 28 grader i vårat hus.. Jag och brorsan dör. Öppnade alla dörrar som gick men sen kom myggen så vi gav upp, ska sätta på mig en klänning och sedan cykla och möta Marina vid bussen. Det är 20 grader ute så ni som tycker att jag är tokig som har klänning nu utomhus är så välkomna in i mitt 28 grader varma hus! not.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0