Jävla firma

Jag vet själv att jag skrivit på men ska ge er storyn av varför ibs gör mig irriterad för tillfället. Jag skulle först inte bo på något ställe som de ordnade dock gick mina boendeplaner i stöpet så tog kontakt med IBS igen och dom fixade boende till mig nära skolan. Ville egentligen inte bo där så letade runt efter något annat ifall att. Hittade sedan en grym rumskamrat och vi fann en shyst lägenhet i party delen av Isla Vista. Så ringde till stället jag först skulle bo på men de gick inte att få tag på. Ringde och mailade, inget svar. Så kontaktar IBS och beklagar att jag har valt annat boende på grund av att jag inte fått någon information om månadskostnad med mera vilket känns oproffsigt. Fick då svar idag där jag är skyldig 15% av boendekostnaden. Mitt svar till dom blev. Hur stor är den kostnaden?
Eftersom jag inte har fått någon liknande info så känns det jätte dåligt.  Bläh säger jag bara. Skulle fixat allt utan en förmedlare istället. Inget strul, inte lika dyrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0