Uppe med tuppen

Vaknade tidigt idag på grund av en sak, bakisfylla. Rolig....... Druckit en massa vatten och tagit en ipren. Och ja, jag erkänner att jag är sämst på att fota och lägga upp bilder men skitsamma. Ibland händer ;) 
Det var trevligt igår iaf med folket som var här.

Idag vill jag ut till nån Ö för att sola och bada så ska få med mig bröderna. Åker ju om en vecka så måste vara med dom :)
Sen ikväll kommer Matilda över, hon ville dricka lite bubbel med mig innan jag åker. Hon ska nämligen till Turkiet på lördag så vi kommer bara kunna ses denna vecka. Får se om det blir utgång, min ekonomi tillåter icke det men Joanna tjatar... Blir nog hemma kväll eller nåt liknande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0