Helgen som varit

Fredag
Var i skolan från 08.30 till 18.00 om jag minns rätt. Hade matte dom sista två timmarna därav så sent. (intensiv matte för att kapa hem ett G i matte B) Kvällen spenderades sedan med en av mina närmaste vänner Disa. Vi cyklade, sjöng singstar och badade jacuzzi, sjutk skönt! Men herregud vad varmt det var, 40 grader. Det slutade med att vi la oss på trallen helt utslagna och hennes mamma kom ut och undrade vad vi höll på med haha. Sedan hämtade hon kameran och tog kort på två idioter liggandes på en trall....hahahah

Lördag
Alarmet gick igång kl 08.00. Skola fram tills 15.00 trodde först det var till 16.00 men tur att jag hade fel! Ja ni tänker väl nu skola på en lördag?! Jo intensiv matten här med. Vår lärare tycker om att plåga oss haha. Men det gick väl hyfsat bra. Vi gjorde prov i Sannolikhet som gick super! (hoppas jag). Drog sedan till Snaps där vi tog en varsin drink varpå jag kommer ihåg att jag inte får drick på grund av pencillinet men en drink gör inte så mycket är ändå klar med kuren imorrn! Dock slutar jag idag för har fått biverkningar av den :(  Skulle ha träffat Marina men fick icke tag på den tjejen så hoppas hon är ledig imorrn eller tisdag ;) Direkt efter snaps drog jag till jobbet. Var jätteroligt för det blev ett frieri mitt uppe i luften! Jätte gulligt tyckte vi alla :)
 Det var sjukt skönt att komma tillbaka till kontoret vid 22.00 så gjorde iordning allt och blev sedan hämtad av pappa som skjustade mig till Sara där alla satt och söp och hade väldigt sjuka diskussioner som jag inte ska gå in på ;)
Fick sedan köra hem barfot haha pallade inte ha skor på mig :P

Söndag
Idag har en fönsterputsare varit här från 10 tills alldeles nyligen. Så nu har vi rena fönster :) Själv har man legat i solen en kort stund men har blivit så bränd att jag tog en dusch och istället läst tidningen, extremt roligt, not. För tillfället väntar jag på mamma, vi ska åka in till sjukhuset och hälsa på morfar. Hoppas han blir bättre snart!
Ska ta hunden på en promenad nu så hade gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0