On request from Marina

Fick ett samtal från min käre vän Marina och ansåg at jag borde uppdatera denna blogg lite mer än vad jag gör! Visst kan jag göra det nu när jag ändå har kommit hem! Så medan hon är ute på hemligt uppdrag (mer om det senare) så ska jag uppdatera lite om vad som hänt, och jag kommer inte ta upp allt haha ;)

Har spenderat mycket tid men en av mina närmaste vänner Sara. Vi har varit på grönan och haft det skoj, hon vann en uppblåsbar hammare som hon var sjukt stolt över pga att det var den första gången hon någonsin vunnit något! Så grattis till henne! ;) Dagen efter bestämmer vi oss att boka en kryssning så sagt och gjort, några timmar senare på kvällen stog vi i kö för att gå på den skabbiga båten Amorella. Där fick vi en stor fylla och lite mer skoj. Dansade vals på vårt sätt som säkerligen såg ut som två personer som precis lärt sig åka skridskor. Fick även höra från en kille som tyckte vi var dåliga men han dansade med oss och då såg det bättre ut för han kunde föra så buggen vart nog helt ok, tror vi... :)  Vi var snabbt överens om att detta var den bästa kryssningen vi någonsin varit på! Och en till blir det inom en snar framtid, närmare bestämt om två veckor kanske?

En bild innan vi spårade ut totalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0