USA update

Ja kanske ska skriva lite mer info om vad som har hänt sedan sist! Jo jag missade mitt möte på ambassaden (tog fel på datum) men har bokat in ett nytt i juli! Var lite synd att det inte var det datumet som jag trodde eftersom jag isåfall hade fått träffa en tjej som också ska flytta till santa barbara men vi får helt enkelt ses där borta! Mitt plan lyfter från stockholm den 8 augusti på morgonen runt 9-11 nån gång. Kan inte tiden men på ett ungefär :)
Har i alla fall varit i kontakt med en del som ska studera där samtidigt så det känns kul! Just nu ska jag nog bo på Verano courtyards men har precis fått mail från en tjej som behöver en till rumskamrat där dom redan är 5 stycken. Känns nog lite roligare att på i partydelen av santa barabara (isla vista) än att bo i nåt ställe som det bor massor med svenskar, vill ju bo med amerikanska människor så språket verkligen fastnar! :P Nej men det ska bli kul att träffa folk från Sverige också! :)
Har bara ett papper kvar att fixa. sedan är jag klar med allt, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0