Back with tons of information!

Har kommit hem från mässan. Det var väldigt bra eftersom jag fick bra information om tre olika skolor. Blev intresserad av Santa Barbra college, Santa Monica var tyvärr inte där men har bokat möte med en agent som ska hjälpa mig med anmäling till olika colleges. Så som det ser ut nu blir det studier för mig i USA till hösten! Sjukt glad!

På vägen hem så blir min lycka ännu större, vad kör förbi oss om inte min favorit bil en ford mustang! Så grymt snygg! Tvingade pappa att använda hästkrafterna han nu har betalat för, så han gasada glatt på så körde vi bakom mustangen. Så jävla snygg!

Nej nu ska jag kolla på Gossip Girl och göra te :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0