Bloggen tillbaka!

Som många av er har märkt så har min blogg inte funnits kvar. Men efter hjälp från blogg.se så har jag nu återfått min kära blogg! :)  
Sedan mitt senaste inlägg har det hänt massor kan jag säga! Vet inte om jag kommer att komma ihåg det mesta men ska försöka mig på en snabb uppdatering!

Det har varit hur mycket i skolan som helst denna termin, får nya uppgifter som ska göras klart på rekordtid. MEn jag kör på, dock har jag varit väldigt slapp med att plugga så som jag borde göra.. Men nu är det dags för nya tag! SKa verkligen satsa på skolan nu, det är ju inte lång tid kvar nu. 5 juni ligger runt hörnet bara...
Några från klassen drog på kryssning för några veckor sedan och jag kan bara säga att vi hade grymt kul med många fyllor och minnesluckor. Jag hade tydligen skrikit åt en vakt när han sa åt mig att sätta på mig skorna.

- PROVA gå själv i högklackat i 5 timmar!

Vakten skrattade och jag gick därifrån, barfota....

Under sporlovet tillbringade jag halva veckan hemma och var med kompisar och tog det allmänt lugnt för att sedan i sista sekund bestämma mig för att joina de andra uppe i åre. Så då var det bara att packa allt på 10 min, hoppa in i en taxi och köpa en flygbiljett på arlanda. Var i åre 3 timmar senare, bra gjort va? ;)

Eftersom jag har varit förkyld så har jag inte kunnat träna som jag vill, blir aldrig frisk så nu tvingar jag mig själv att inte gå och träna vilket gör att jag aldrig blir frisk, det känns kan jag säga, hatar att sitta stilla. Blir så rastlös :(
Kan berätta lite om vad som hände igår! Jag och brorsan åkte ner till Norrköping för att hämta hunden som varit hos farfar i en vecka, så när vi sedan ska hem har bror min råkat låsa in nycklarna i bilen, på något sett har bilen låst sig själv. Inte nog med det men våra mobile, plånböcker var kvar i bilen och tändningen var på samt radion haha. Jag ringde då till BMW center och frågade om dom kunde hjälpa till, men det enda jag kunde göra var att slå in ett fönster eller åka upp till stockholm och hämta extranyckel. Pappa fick kommer ner med nyckel, inte tänkte jag åka ändå upp dit! Var sjukt trött när vi kom att att jag däckade i sängen redan vid halv elva.

Idag har jag varit i skolan, en lektion bara, 2 timmar matte som började 07.30. Efter det åkte jag hem och sedan till banken samt sökte ett jobb här i närheten :)

Nej nu ska jag göra klart mitt radioprogram sen ta en promenad igen. Det är så sjukt fint väder ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0