Bra helg :)

Så direkt efter gårdagens inlägg som berättade för er att jag skulle vara hemma och glo på film ringde min mobil. Det var Jack som undrade om jag ville följa med till Erik och givetvis ville jag det, hade så tråkigt hemma ändå :P Så Jack och Wolf kom och hämtade mig sedan drog vi till Erik där vi pratade lite för att sedan åka till några som behövde skjust till bussen.

När vi inser att vi har kört fel ska Jack backa hela vägen tillbaka i hög fart, jag säger då att detta kommer inte gå för du ser absolut ingenting bakåt (svarta rutor och ingen belyst väg) får till svar att det visst kommer gå och vips ligger bilen i diket! Erik som körde efter oss fick stanna och hålla upp dörrarna för annars smällde de igen pga. lutningen haha. Har nog inte skrattat så mkt på ett bra tag :P

Fortsatte dock kvällen efter misslyckade försök med att få upp bilen. Efter en hel kväll med grabbarna så kördes jag hem. Slocknade vid 2. Idag har jag varit och kollat på segelbåtar, vi är på jakt efter en ny, helst en 40 fotare men hittade inget intressant. Övningskörde sedan hem och gjorde mig iordning för att sedan träffa Amanda en väldigt kort stund eftersom jag skulle möta några i stan kl. 16.00. Då vi skulle på någon inspelning av en ny serie "sanningens ögonblick" hahah det var rätt så roliga frågor som ställdes, så kan rekommendera att ge det programmet en chans när det börjar sändas ;) Efter det så mötte jag upp Marina för middag på stan. Blev sushi som alltid när man är med henne, trevligt sällskap och god mat :)

Har precis kommit hem nu, eller ja det har väl gått 30 minuter. Ska läsa lite ekonomi senare men nu vet jag inte om det blir film eller något annat gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0