Fördriver tid

Suttit och försökt skriva på uppsatsen men vet verkligen inte vad jag ska skriva så får ringa min kära far ikväll och fråga efter hjälp, han är nämligen nån annanstans i sverige fast vet inte vart. Jag har ingen koll på något det vet alla som känner mig ;)
I alla fall så är jag klar nu så sitter och fördriver tiden tills Jack kommer och hämtar upp mig. Tar ingen väska idag, orkar inte hålla på och bära den, har ju ändå inga grejer att ta med.
Första lektionen är Virtuella miljöer, vi gör inte så mycket på lektionerna men det är kul att lära sig om flash etc när vi väl gör det! :) Känns lite onödigt att ha en lektion idag men nu är det så och då är det bara att åka in sitta på lektionen och sedan åka hem igen. Eftersom jag missade lektionen igår lär det vara någon uppgift som väntar på mig men kommer säkerligen inte vara den enda som jobbar på den med tanke på att min klass inte är särskilt effektiva under lektionstid haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0