Helg helg helg

Gårdagen var väldigt trevligt så som denna dag har varit hittils. Igår köpte Marina och jag hem sushi och lite godis samt hyrde en film, blev the messenger och jag kan säga att båda satt med täcken över över vid vissa scener haha. Vi somnade runt 3 och vaknade med ett sjukt varmt rum, solen gasade in. Så imorse drack vi kaffe och drog sedan hem till mig för att hämta lite saker för att sedan åka och spela biljard med Micke och Hugo, väldigt roligt. Jag är inte så där jättebra på att spela så Marina tyckte självklart att det var kul att spela mot mig eftersom hon vann hela tiden...

Vi gick sedan hem till henne och lagade mat, tacos serverades och nu har jag precis gjort mig klar inför utgången ikväll som blir till en billig krog här på fridhemsplan. Ska gå och vara social med Marina nu som står och göra sig iordning, sen drar vi så fort Johnny har kommit!

Ha en bra kväll, det ska vi på 22 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0