Home (sweet?) home

Hemkommen från fridhemsplan, spenderat dagen med Marina i hennes nya lägenhet! Väldigt fin och en stor 2a! :) Vi drack kaffe och gick sedan ut och åt kina mat med hennes kära mamma, väldigt trevligt. På väg tillbaka så tvingar dom in mig i stadsmissionens second hand affär, säger bara att det inte är något för mig..Men självklart var Marina och hennes mamma helt såld på affären. Det är ju i och för sig en väldigt bra grej de gör genom att hjälpa hemlösa. Men jag är inget för en affär som luktar gammalt när man kliver in....

Ska snart åka iväg och handla Marinas inflyttningpresent, skriver inte vad det är eftersom hon läser min blogg. Sorry Marina ;)  Senare ikväll blir det massor med skrivande, ska nämligen påbörja min tenta hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0