IRRI

Sämst dag. Börja med att man inte sovit en blund sen har vi progress test på engelskan sen får jag reda på att tentan skulle vara klar till 17.00 !!! Panik, så sitter och tok skriver men får den klar i tid. Åker sedan in för att hämta ut mitt pass men blig 15 minuter försenad. Ställer mig dock i kön eftersom det är fler före mig som ska hämta sina pass. När det väl är min tur så får jag inte hämta ut det, Får till svars:

- Nu har det gått långt över tiden så du får återkomma imorgon. (stängdags var 15.00 , kl var 15.15 när jag kom fram till disken)
- Men det är ju bara en kvart försent?
- Återkom imorrn.

Jag vänder på klacken och säger högt till Marina - Jävla polis, tänk om jag hade behövt ha det tills imorrn!
Har precis cyklat och köpt sushi så ska sätta på en film, får bli en action eller komedi. Lugn kväll, får se om jag drar ut senare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0