rubrik

Igår hade vi inget internet hemma därav ingen uppdatering. I alla fall så utlöstes ett stort bråk här hemma igår mellan mig och mina föräldrar. Tänker inte gå in på varför men nu är det nästan löst i alla fall, vilket är bra.
Har suttit och diskuterat mina planer om framtidsstudier. Jag är som sagt väldigt intresserad av multimeda och turism. Dock är det media som överväger. Jag har haft en dröm sedan 2001 att plugga i USA i ett år. Vilket nu kommer gå i uppfyllelse, satt och diskutera det med papap och mamma, pappa är nog den som är mer glad för att jag vill åka, mamma kommer bara sakna mig haha, men så är det väl, moderinstinkter ;)

Så ikväll ska jag och pappa åka på en mässa om utlandsstudier och prata med Santa Monica college! Ska bli jättekul och jag är sjukt glad över att jag äntligen ska få chansen att åka iväg och studera i USA. Så hoppas innerligt att jag blir antagen av Santa Monica college!

Har för övrigt idag suttit på stadsbiblitoket och jobbat på min uppsats. Går segt för det är väldigt svårt men ska nog klara det i tid. Kom sedan hem till ett nystädat rum, mamsen orkade inte med att jag hela tiden sköt upp städningen haha så till slut gav hon upp och städade det till mig, tack!

Ska studera lite nu sen iväg och möta pappa. Uppdaterar senare om hur det gick på mässan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0