VILL VILL :)

Har varit en bra dag idag :) Började med skola och sen fika med girlsen i klassen samt matilda som går i grann klassen. Efter skolan mötte jag upp Marina för en fika som istället blev middag med sushi, gott! Vi tog tog en mini fika efter, te för min del och kaffe för hennes.
På väg mot tunnelbanan så ser vi hur en cyklist och en bil på något sätt kör på varandra, cyklisten flyger över cykeln och ramlar liggandes på marken. Vilken smäll, hördes som faan! Stackarn bara låg där och rotade i sin väska, tror han var smått i chock. Folk ringde i alla fall ambulansen så det gick nog rätt så bra, tror ett ben blev brutet men vet inte.

Självklart funkar inte Ipoden när man sitter på bussen på väg hem. Så blev en väldigt tyst promenad hem i ensamheten haha :P Väl hemma blev det en diskussion med föräldrarna om ekonomin och de har tydligen bestämt sig för att vi ska få 1500kr i månaden från dom, då blir det så att vi köper allt själva, känns väldigt bra!

Sen så har jag och Lovisa och Matilda kanske bestämt oss för att åka till amsterdam under påsklovet, får se hur det blir =) Skulle vara jätte skönt att komma iväg från Sverige!

Ha en bra fortsatt kväll, själv ska jag försöka plugga lite och kanske installera om datorn, fast vill verkligen inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0