ÅÅÅH en onödigt tråkig lista hahahaha

Vilken svordom använder du mest? de vanliga, fan & jävlaskit och lite fler
Var köper du dina matvaror ifrån? ICA kvantum
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ja, att fota är roligt speciellt när man fångar sjuka miner
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Betala utlandsstudierna och sen DIREKT köpa Ford Mustang GT eller Shelby.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Absolut, får höra flera stycken i veckan och behåller 99% inom mig!
Vad åt du till middag senast? Wok
Kan du vissla?
Inåt (väldig dålig på det)
Tittade du på tecknat när du var liten?
självklart! Ninja turtles och björnes magasin var mina favoriter!
Äger du några popband t-shirts? Har en rosa t-shirt där det står Simple Plan på.
När flög du senast? Sportlovet. Bestämde mig 4 timmar innan planet gick (utan biljett) att åka upp till familjen i Åre. Jag hann!
Pratar du några andra språk? Engelska och liiiite spanska, liiiiiiiiite alltså
Har du gråtit offentligt? Ja men inte velat. Hänt när jag verkligen gjort mig illa annars är jag duktig på att hålla sånt inne.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Vill kanske men inte säker och så är jag nog lite feg haha
Vad har du med dig in på bion? biobiljett, mobil, pengar och en dricka
Vad har du för väder? kvälls grader, inte ett moln på himlen
Har du en blogg? nej, detta är inte min, jag har ljugit hela tiden
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Kommunikation och grafisk produktion
När sov du senast på golvet? Hur ska jag komma ihåg det?
Vilken är din favorit drink? GT och strawberry daquiri
Gillar du din boendesituation? Jora, vill dock gärna skaffa eget
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? beror på hur dagen har sett ut innan
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
På senaste tiden
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? I högstadiet men nu är jag tyst
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19 bast
Tror du på liv på andra planeter? Jadå, det finns väl bevis på det, småååå saker
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Ingenting. Ibland: skärp dig sofie, se positivt
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JAAAA :D
Tycker du om att krama folk? Jadå :)
Äger du en digitalkamera? japp, vill ha en ny dock
Vilken är din favoritfärg? Grön!
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ibland
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Eh, nej? Djuren är ändå döda.
Hur äter du ett äpple? Biter av en bit och tuggar, haha vad fan tror du.
Är du mörkrädd? I skogen annars inte
Har du någon ovana? Jo, brurkar hålla på med örhänget när jag är nervös och så pratar jag för fort ibland.
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, ipod och busskort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0