Alla gör det..

För 5 år sedan ...
Var jag 14 år gammal och hade nästan inga bekymmer. Tillvaron var väl vänner, segling och skidåkning.
Tror också det var de året som jag nästan helt böt vänner krets. Till det bättre ;)


För 1 år sedan ..
Bestämde jag mig i sista minuten att åka till USA och hälsa på mina vänner, vilket jag gjorde. Lämnade alla här i Sverige för en vecka innan första veckan i skolan började. Fyllde även 18 bast som betyde att det var fest hos mig!
Vad gjorde jag mer? Ja seglade som vanligt, kom längst till Gotland...Fick besök för första gången av en amerikansk vän!

För 3 månader sen ..
festade säkert loss lite varstans. Pluggade och började gå i tankar om att studera utomlands efter gymnasiet.
Gjorde inget speciellt tror jag, någon vän som vet nåt haha? Sa säkert en massa knäppa saker som vanligt. Möjligtvis att det var denna månad jag också åkte på kryssning med klassen och fick minnesluckor första gången i mitt liv hahah.

Igår...
Var i skolan och besökte tandläkaren. Cyklade och skrev klart ett arbete i idrott och hälsa.

Imorgon ...
Skola och studentskiva hos en gammal klasskompis.

 Om 1 år ...
Bor jag fortfarande i USA (om jag blir antagen dvs) flyttar sedan hem gråtandes, pluggar eller jobbar i Sverige fram tills jag flyttar eller reser jorden runt. Skaffar nog körkort om det inte fixas i år. Och fan vad jag ska segla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0