Bästa vädret!

Gårkvällen var jätte rolig, lyckad skiva! Kom hem rätt så sent och somnade inte förrän vid 4 men tur att jag hade sovmorgon till 11, dock blev jag väckt av matilda vid 10 så på med kläderna packa ner ett äpple och en macka till frulle och sedan springa till bussen! Hade nämligen matte nationella idag som vi skulle plugga till och jag kan informera er om att det gick sämst...

Matilda skulle kolla på någon klänning till imorgon så bestämde mig för att haka på men handelsbanken fungerade tydligen inte så vi fick åka hemåt. Har gett hunden uppmärksamhet med lek och borstning. Måste städa rummet idag också.

Visst gör vädret en glad? :)

Kommentarer
Postat av: Henke

bra jag hatar dom står dom inte för det ska dom inte skriva de heller....

2008-05-08 @ 19:58:24
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0