Den hittills svåraste uppsatsen i mitt liv

Sitt och skriver på min absolut sista uppsats innan studenten. Problemet är bara att den ska vara klar imorgon och jag har knappt börjat. Och ja, jag vet att jag får skylla mig själv men har prioriterat andra saker. Så här sitter jag och är smått frustrerad, ska skriva om ett tekniskt system och valde en datormus eftersom den är simpel. Ska analyser den utifrån minnet, perception och problemlösning. Det är sjukt svårt. Har till och med ett helt A4 med olika begrepp som ska vara med i uppsatsen. Kommer säkerligen sitte uppe hela natten så det är tur att man börjar 12 imorrn.

Blääää fattar ingenting. help!

Kommentarer
Postat av: Looi

monicas svenska är ju så fin dessutom. Kul att man ens fattar instruktionen!

2008-05-18 @ 18:22:44
URL: http://looi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0