Diagnosen

Läkaren gav mig diagnosen öroninflammation och en grymt irriterad hals. Alltså ska ajg gå på pencilling i 10 dagar nu plus örondroppar... Jag har aldrig gått på pencilling så detta är hemskt haha.
I alla fall så åkte jag och brorsan ut till Bullandö där vi besökte våra päron en snabbis för att sedan bege oss hemåt utan nycklar så fick snällt åka till orminge för att hämta nycklarna från lillebrorsan. Ska vila lite nu och sedan kanske Jack och Erik droppar förbi, får se får se.

Hur många ska se tråkiga EuroVision ikväll? Jag ska se det kanske och isåfall blir det första gången jag ser HELA programmet utan att ge upp för att det är så tråkigt men det är bara för att jag är sjuk som jag tänker kolla haha.


Kommentarer
Postat av: Looi

HAR DU ALDRIG ÄTIT ANTIBIOTIKA(PENICILIN) ?!!! VAD ÄR DU FÖR ETT UFO ? :D

2008-05-25 @ 22:13:53
URL: http://looi.blogg.se
Postat av: Cassandra

jag såg bara slutet :D

2008-05-25 @ 22:14:46
URL: http://cassandraholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0