Film och ben&jerrys

Sjuk fortfarandare, det jag livnär mig mest på just nu är halstabletter och vatten pga att jag inte kan svälja utan att det gör ont :(   blä

Inget vettigt att skriva om eller jo, kollar på step up 2 för allas vetskap. Ska även ute och gå efter filmen och sedan ta ett bad om jag orkar. Bada är ju så tråååkigt och tar bort onödig tid så kanske ska läsa lite ekonomi? haha vettigt inlägg detta blev men har inte hänt så mycket idag.

kanske gör en lista sen om jag hittar någon rolig. Juste det där boende i usa som jag kanske skulle bo på gick åt pipsvängen. Hon tillät inte gäster i lägenheten etc, skum typ så tackade snäll nej.


Haha ballet är fult

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0