Lyckad Kväll!

Hade hur kul som helst igår, det började med midda hemma hos mig med Lovisa, Jonas, Jack, Micke sedan kom även Viktor W. och Viktor F. över och senare även Jennie och hennes kompis Lina. Det sjöngs singstar och pratades väldigt mycket :)
Runt 12 snåret så kommer det över 2 tjejer som frågar mig och Micke om det är vi som bor här och undrar om det är fest eftersom det tydligen hade gått rykte om de. Vi sa nej och garva åt dom. Efter det gick vi hem till Jack och då var det jag och grabbarna kvar som festade eftersom de andra gick och lade sig.

Hade i alla fall hur kul som helst! Dock mår jag skit idag men sånt man får ta. Ska kolla på min tredje film nu med brorsan. Imorgon blir det Norrköping för min och pappas del. Vi ska hälsa på farfar och hämta hem hunden :) Kanske tar med mig datorn men det är nog rätt så osannolikt, kommer dock hem på lördag förmiddag!

Picture updates later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0