Redovisning!

Kom upp imorse otippat nog, sov i soffan för orkade inte bädda rent haha. Men är faktiskt sjuk så ;) Har haft två timmars matte eller ja 1½ timmes, kom försent... Har precis lämnat in uppsatsen jag jobbad på igår och orkar inte bry mig om jag bara får G har så mycket annat att göra. 

Jag och Lovisa ska redovisa vårat projektarbete senare under dagen, så jag har gjort en kort sammanfattning som vi kan ha som stöd när vi pratar :) Kommer nog bli bra tror jag, ska sedan hem och vila för att bli frisk nån gång, har inte tid med sjukdom! Plus att jag ska jobba imorrn så då måste jag vara frisk.

Nej ska läsa in mina stödmeningar nu. Hade bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0