Sista minuten

Så sjukt varmt idag! Ska ut i solen alldeles strax! :D Provet idag vette jag fan hur det gick men skrev mer än förra gången..
Ute i solen med Lovisa säger hon:
-bara 1½ timme kvar till lektionen
Jag svarar med en min som betyder faaaan.
Vi garvar.

Väl på lektionen (samhällskunskap B) ska vi spela jeopordy, jag förlorar med -1800 haha, gissade på allt typ eller så var jag för sen med att banka i bordet :O
Bussresan hem fick jag samtal av jobbet, de behövde en flygvärdinna till kvällen och jag ringde då runt till massa om skjuts dit för hade annars aldrig hunnit, fixade det och när jag precis ska svänga ur infarten ringer dom.
- Du behöver inte jobba idag.
Okej tänker jag och säger att det är lugnt för har ändå en del att göra så det var lugnan :)

Ska ut och sola nu innan solen försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0