Tidig start idag!

Även fast jag hade sovmorgon idag så bestämde jag mig för att gå upp vid 7 för att ta ut hunden på en promenad. Det var grymt skönt! Dock är jag förkyld, blir aldrig frisk men det är för att jag inte tillåter mig själv att bli frisk heller, har inte tid eller rättare sagt blir rastlös av att ligga i en säng eller en soffa. Men sedan är ju vädret som en berg och dalbana just nu och det påverkar!

I alla fall så har jag märkt att när man sitter på bussen så är det säkerligen 70% som lyssnar på musik, läser, pratar i telefon eller något annat. Det är som ett tvång att man måste ha något att göra under den där 40 minuters långa bussresan. Så är det för mig. Jag kan inte åka kommunalt utan musik, blir så uttråkad.

Ska börja min enda lektion för dagen sedan uppsöka en bakomat och efter det dra iväg till gymmet. Ikväll blir det skiva, får se om jag går men det blir nog så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0