Värmeslag

Allmänt tråkig dag hittills med skola där vi inte gjort mycket alls. Väntar för tillfället på att matten ska börja (kl 14.00) så sitter och hjälper Joanna med engelska fast hon klarar sig utmärkt hittills själv :D Ska korrektur läsa dom sen när hon är klar med texterna. Ikväll blir det mysigt med bra sällskap! :) Vi ska ta det extremt lugnt! Jobbar ju imorgon förhoppningsvis och har även mattekurs från 10-15 och sedan träffa Marina för en fika innan jag rusar till jobbet!

Just nu vill jag bara ut och segla! Längtar som bara den att få komma ut ska bli himmelriket! Ska fan bada i helgen fast jag inte får pga öroninflammation som ska vara borta till måndagen för då slutar jag med pencillinen, äntligen.
Den här skolan är så SJUKT varm! Jag dör! :( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0