Branden här i California

Så detä r ju en stor brand här i Kalifornia som ni alla vet. Den har spridits till Ventura som ligger cirka en halvtimme bort med bil från Santa Barbara. Tror dom har fått ordning på branden nu? Inte så insatt utan blir det så att vi måste ta skydd tar jag tag iet då men tror nästan vi klarar oss. Inte hört så mycket om det alls om jag ska vara ärlig. Här är president valet mycket större så att säga! haha lite hemskt :P

Men läs förra inlägget där jag behöver er hjälp!

Vårat lägenhetscomplex. Älskade Abrego ♥


Kommentarer
Postat av: mamma

Får en gamling som jag hjälpa dig med arbetet. Om så är fallet så gör jag det gjärna. Kram

2008-10-16 @ 09:28:30
Postat av: L

Hej älskade vän! Såg att du skrev på msn igår, men min internetuppkoppling mongade sig igår. Här är det regningt och kallt, börjar redan bli mörkt ute och ja, du vet hur hösten i Sverige är.



Har haft lite otur på sistone jag, men nu börjar det orna upp sig igen tror jag. Hur har du det därboooorta? Vem vinner valet? I sverige känns det som att alla håller på Obama :P



Ses om några månader!

Tusen kramar!



/ Loooovisa

2008-10-16 @ 14:33:06
URL: http://looi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0