California sviker aldrig

Fixade banken imorrse för en gång skull. Satte mig sedan vid borders och läste med en kaffe i andra handen i väntan på Kori men hon var för seg så bestämde mig för att dra hemmåt. Det är SJUKT varmt idag, ni fattar inte. SÅ på bussen var fönstren öppna men inte hjälpte det för luften som blåste på oss var nästan varmare än ljummen... Så ni kan ju förstå att jag blev rätt så glad när Rebecka skickade ett sms - ska vi dra till stranden?  Jag svarade : - Absolut! Hade ändå tänkt fråga henne. Så väl hemma blev det rask takt på med bikinin och packa väskan, hämta cykeln och cykla iväg till beachen. Låg där i nån timme innan vi tröttnade. Såg en del som badade samt kasta boll med varandra, härligt.
Har precis duschat och ikväll blir det plugg samt umgås med grannarna. Jenn är lite nere och hon behövde alkohol sa hon. Jag ska inte dricka förrän Halloween dock, får se hur länge det håller haha! :P Just kidding ;)

Pratade även med Heather idag som befinner sig i Massachusetts. Saknar henne något otroligt men när vi pratar är allt bra, så jäkla lätt att prata med henne! Sen har vi ju känt varandra 9 år så det är inte så konstigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0