Frustrerad



Jag har suttit i två timmar nu och försökt få illustrator att fungera men icke. Min dator är verkligen inte på min sida. Så jag ger upp nu.  Blir nog en all nighter framför photoshop för att göra klart två läxor så jag slipper dom under helgen!
Imorgon börjar jag 13.00 men ska åka in tidigare så jag kan påbörja min uppgift i computer animation. Efter att ha gjort quizet på lektionen imorgon så bär det av till State street där jag ska ta en greyhound buss (typiskt usa) till San Jose.
Kommer vara hos min faster över helgen. Tillbaka på Söndag. Får se om jag uppdaterar bloggen men ska försöka!

Och ja lovisa, jag ska visa fler bilder! But girl, check my facebook ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0