Home sweet home

Har haft en sjukt bra helg hos faster! Kände att det var skönt att ha lite familj runt om sig :) Bussresan hem gick galant. Men alltid är det nåt som händer. Vid sista stoppet, Santa Maria kommer det på en tjej som kollar på mig och säger:
- Can I sit with you?
- Sure
- I just do not want to sit with the mexicans.
Jag kollar ut ocs ser 20 st mexikaner.
- They are going to Tijuana!
- hahah

Dom hade med sig hur mångalådor som helst! Säkert fyllda med tequila och dope som tjejen sa till mig. När hon sedan pratar i telefon utbrister hon till personen i luren.

- I am not taking the local bus to long island, i'm staying at grandmas tonight. Why? Because I dont want any ni**as up my mothaf****g ass!

hahah ja den tjejen hade ett temprament, busschauffören sa till henne att vårda språket varpå hon frågar mig. Kan folk säga åt mig hur man ska prata.
Hur dum i huvudet kan tjejen vara liksom?

Jaja, vi satt och små prata den sista timmen. När vi väl var framme tvingar jag ut Rebecka ur bilen så hon kan hjälpa mig bära. Berättade sedan om helgen för morgan och rebecka medan vi körde mot In N Out burger. Sjukt billigt. typ 20kr för en meal. Kom hem och lade mig i sängen på en gång. Hela veckan är planerad : PLUGG. Inte roligare än så blir det. Måste sätta mig i labbet imorgon och leka runt i Maya så jag lär mig programmet nån gång. fattar knappt nåt. Så har bestämt mig för att byta gren till grafisk design. Ska kolla upp hur det är med degrees och sånt. För då kanske jag kan börja det nästa termin. Har ju redan läst två av det kurser som ska ingå i det degreet så tänkte lägga till nån kurs och kanske läsa snabbare takt eller nåt. Får se hur jag gör! Animation är i alla fall något jag inte vill jobba med i framtiden har jag kommit på!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, va bra att du fick lite familje känsla hos faster, du ser ibland är det skönt med familj. Du är duktig som pluggar på tycker jag. Nu har vi bokat vi kommer den 18 dec jag längtar.

Kram på dej

2008-10-13 @ 22:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0