I love my bike (H)

Rebecka och Jag tog våra bikes till K-mart för att ho skulle handla hårfärg och dylikt. Så snart ska Jacob och Kori komma hit eller så ska vi till dom, inte bestämt ännu. Jacob ska göra bruna slingor i Rebeckas hår och det kommer bli jättefint! :) Snacka om att jag har rört på mig idag haha. Varit igång sedan kl 9 imorrse! Cyklat runt halva Goleta känns det som :P 
Kände för en nyttig middag, blev tonfisk med spenatblad, gottt! :D

Ska ladda kameran över natten och börja ta kort igen, varit lite dåligt med det eller hur ;)

Glömde berätta för er. Det har varit 31 grader ute idag, Det ni!

Där ni ser vågorna låg vi och sola idag, var låg vatten idag! Fint va? :) Tar cirka 5-10 min att cykla dit från oss ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

läs bloggen

2008-10-23 @ 07:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0