Ikea always

G[rdagen var hur bra som helst! Vi akte till Ikea och gick loss :P Faster var hur snall som helst och kopte vinglas, kaffekoppar, tallrikar och kastruller till lagenheten. Inte fick jag betala inte ;) Jatte tack! :) Har aven kopt hem lite saker till oss roomies :) pepparkakor och julmust, tilltalar? Vi at aven svenska kottbullar som inte alls smakade som svenska kan jag tillagga ;)  Akte hem vid 21.00 da dom stangde sa vi drack ett glas rott vin jag och faster samt snackade om allt mellan himmel och jord i nagra timmar. 

Idag har vi akt runt och harjat. Handlat diverse grejer. Fick mig en rit lada som ska tas med pa classical animation, sa nu javar ;) hahah :P Har aven suttit och ritat pa keramik idag med kusinerna. Blev en snygg tallrik/fat for mig som faster ska ta med sig ner eller skicka. Tror nog jag och faster var mer inne i malandet an barnen ;) 
Ikvall blir det kottbullar och potatis, hemlagat of course! 

Imorgon aker jag hem, men forst ska jag till apple store med Johan sen packa ner allt jag kopt pa nagot vis. tur att Morgan hamtar upp mig vid stationen sen pa kvallen! 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

åååååååååååh (L) pepparkakor for fucking life. synd att jag har börjat mitt nyttiga liv, men det skiter vi somfan i. pepparkaksfeeeeeeeeeeest

2008-10-12 @ 05:27:12
URL: http://rebeckab.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0