Inte min dag

När jag gick ut för att ta bussen till skolan kommer jag på att den inte går vid våra gata på kvällen så var tvungen att raskt gå till en annan gata där jag väntar på nästa buss. Totalt väntade jag i en timme på bussjäveln. (ursäkta språket) Smsade då Morgan att jag hatade bussarna här i Santa Barbara och hon sa då att hon skulle till skolan så jag fick åka med henne, tur va? Kom precis i tid. Lektionen Computer Animation är inte min grej direkt. Sjukt svårt och mitt USB minne funkar inte så kan inte spara något jag gjort. Läraren verkar tro att de flesta kan mer än vad som är sanning. Okej, vissa är duktiga. Jag dock sitter där mest som ett frågetecken men fick hjälp för engångs skull idag :) så fattade lite mer :) Blir dock mycket plugg i veckan




Kommentarer
Postat av: mamma

usb är det nåt man kan köpa eller funkar det med sådanan där små som pappa gav er. köp annars så betalar vi.

2008-10-07 @ 10:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0