Just another tuesday

Vaknade runt 6 imorrse av Mikes alarm, han hör det inte och förstår inte hur man kan undgå det ljudet, så jag gick upp och stängde av det sen tillbaka i sängen! Sov till 10 innan jag gick upp. Hade en asbra morgon då jag pratade med Sara, var så länge sen! :) Nu väntar jag bara på att du ska skaffa skype ;)

Drog till skolan där det var lecture på lektionen innan vi drog hemmåt. Väl hemma blev det städning! Jag har suttit och skrubbat med bleach medel i hela badrummet så nu är det fint :) Jag och Rebecka gjorde bra ifrån oss kan jag lova!
Just det innan jag glömmer, igår på lektionen hände en rolig grej. En 50plus man satt och väntade på att läraren skulle hjälpa honom och när läraren till slut kommer så flippar mannen ut totalt och börjar svära hej vilt och sa en massa onödiga saker. Allt på grund av att han tyckte att läraren inte hade gett honom den tid som han behövde. Vilket inte stämde, så alla var helt paffa av detta utbrott. Jag satt mest och smågarva åt det haha.

Har nyss kommit hem ifrån en cykeltur med Morgan, hon ville ha sällskap till Staples så gjorde en sällskap efter mycket tjat från hennes sida men det var faktiskt skönt att få lite luft! Så nu ska jag göra middag innan jag sätter mig ned och pluggar till redovisningen imorgon, midtermen. Men det kommer nog gå bra hoppas jag!

Vad händer i sverige folk? Jag har ju en del läsare så ni kan ju kommentera någon gång ;)  inte mer än rättvist! :P

kl. 19:20

Kommentarer
Postat av: Pappa

Här händer det grejer! Båten kom upp på land i Måndags, inte mycket snäckor men ganska skäggig på botten.

Jag har varit på kundbesök i Sundbyberg och nu äter jag frukost. I dag ska jag ringa en massa samtal och boka in kundbesök. Det är ett antal kunder runt om i Europa som behöver få besök.

2008-10-22 @ 07:17:06
Postat av: FarFar.

HejSofie!

Visst händer det en del här storskogen,i etermiddag

får jag besök av Din familj,blir härligt.

Annars är det bara bra med mig,lite canser som

bråkar en del men det är ingen fara för livet.

Hoppas att Du får en fotrsatt trevlig vistelse

i Carlifornia.

Hälsningar

Skogsmulle

2008-11-08 @ 12:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0