Need your help from Sweden and other places

Vi sitter i köket och pluggar för fullt. Jag har blivit klar med min midterm i media design. Så nu är det bara redovisningen klar. Ska bara öva in allt först! Känns bra att ha gjort klart den! Sitter för tillfället och försöker fixa photoshop på Rebeckas dator medan hon gör klart sin midterm på min. Jag är den enda med photoshop så vi måste ju fixa det problemet va, speciellt när min dator stänger av sig stup i kvarten. Så vill vi ju inte ha det!
För övrigt är Mike sjuk och är som ett litet barn. Gav han te och han ynkar sig hela tiden. Sa att vi kanske måste köra han till sjukhuset om han blir sämre men då ringer jag nån av grannarna som får köra, tänker inte köra utan körkort. Dock tror jag han överdriver lite då han skulle ut och klaga på grannarna som festar i courtyarden men inte har han kommit tillbaka än, det har gått en halvtimme så antar att han fastnat hos Jenn eller ute på partyt. Sjuk var han.... ;)

Er hjälp
Tänkte att jag skulle be er om hjälp med min midterm i photoshop. Behöver nämligen en liten testgrupp! Så det går ut på följande. Ni följer helt enkelt manualen som jag har gjort sen skriver ni en kommentar eller ett mail till mig där ni berättar hur det gick och om det var några problem att förstå som jag borde fixa! OBS det är på engelska!
Så ni som är villiga, vem som helst får delta!. Skriv till mig i kommentarsfältet eller om du känner mig personligen så kan du skriva på msn, facebook etc. Så skickar jag manuallen! Skulle vara jättesnällt!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0