Sjukling skriver

Gårdagen var väldigt roande när vi väl kom hem från plugget det vill säga. Satt mest och frös i klassrummet som ligger på noll känns det som. Och när man har vetskapen att det är 30 uthomhus vill man bara mer gå ut och sätta sig. Men efter skolan drog jag och Rebecka ner till State där hon skickade ett paket till sin syster samt kollade efter en klänning. När vi kommer hem blir det dags för en photoshoot. Våran rumskamrat Mike ska fotograferas för Kori som har en uppgift att göra till skolan.
Efter det blev det timmar med plugg, blev klar med allt vilket var skönt! Gick sen och lade mig eftersom jag har gått och blivit jätteförkyld så kände att jag ville orka med dagen idag. Vaknade imorrse av kallsvettningar så bestämde mig snabbt för att stanna hemma idag. Missar inget på lektionen eftersom jag blev klar med allt igår. Känner att jag vill bli frisk tills imorrn då jag ska vara i skolan till 22 på kvällen. Så just nu sitter jag och häller i mig apelsinjuice och tar det lugna.
Från the photoshoot:




Kommentarer
Postat av: L

Haha fint!



MEN man had eju faktiskt kunnat släta till bakgrunde :P

Sorry att jag inte kunde prata igår, var så himlans trött!

2008-10-02 @ 17:41:52
URL: http://looi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0