Sunday 10.20 pm

Vaknade av en äcklig huvudvärk imorrse, lite för mycket av det goda kvällen innan. Men det var trevligt igår! Vi inledde kvällen med att gå på en fotbolls match, vår vän Justin är med i laget och han var bland de bästa! Trevligt var det och vi vann våran första match. Go Vaqerous! Efter matchen drog jag, rebecka, morgan och chelsea hem där jag gjorde grymma melondrinkar. Gick sedan upp till Melissa och Chelsea innan vi alla vandrade neråt DP.

Idag tog vi det mest lugnt, sov en stund på dagen. Runt 16.00 kommer Morgan in och väcker mig. Vi ska iväg och städa hennes bil på grund av att den fick inbrott igår. En krossad ruta vilket innebar glas i hela bilen, kul. Så jag, Stacey, Rebecka och Morgan tog deras bilar (staceys var också inbruten i sen nån vecka tillbaka) till tvätten där vi dammsög och gjorde dom fina igen. Drog sedan en mini roadtrip till Carpinteria där vi vandradet runt i "the mall". Dock kom vi dit cirka 10 minuter innan alla affärer stängde så vi ska dit om några veckor igen. Instead så gick vi till Target vilket var vårat mål från början och hittade diverse saker. Så sjukt billigt!

Nu ska jag sätta mig och försöka plugga lite om min dator tillåter. Börjar bli smått förbannad på denna dator eftersom den stänger av sig stup i kvarten....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0