Sunday = Hellday

Vaknade med huvudvärk så låg kvar en lång stund i sängen. Gårkvällen var lyckad. Vi struntade i brasan och alla fester vi skulle gå på och gick istället till Petersons hus där vi festade natten genom. FIck för oss runt halv 24 att gå till electro partyt ändå men vi kom nog till helt fel fest. Slapp dock betala inträde för vi är ju tjejer ;) Poor guys.
Drog snabbt tillbaka till DP och fortsatte vårat festande hos petersons hus. Vinglade hemmåt, hämtade min cykel sen gick jag med Priyanka hem och cyklade hemmåt i natten.
Nu på morgonen har jag tagit det lugnt med Mike, snackat och så. Pratade även med min föräldrar nyss som var lite rund om fötterna ;) haha.
Ska snart greppa tag i cykeln för att handla något att dricka om jag får orken. Sen blir det plugg resten av dagen. Två uppgifter som ska vara inne idag och en imorgon! Usch. nån villig som vill göra min animation? Go right ahead!

Och ja micke, det är sånna där små kulor! :)

Kommentarer
Postat av: Jen

söööt blogg :)

2008-10-20 @ 11:55:16
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0