Sweet Sweet Greyhound

Bussresan gick bra. Men greyhound ar ju lite sadar va. Rebecka ak inte tva dagar med denna buss, du kommer do! 
Borjade med att i vantrummet snackade vi passagerare med varandra pga att en tjej satt och skrek at sin pojkvan i mobilen sa vi alla satt mest dar och garva samt hoppades att hon inte skulle med bussen. Val pa bussen sa sitter de tva alkisar bakom mig och dricker vodka blandat med fanta. Stank som fan, usch! Men jag stordes inte sa mycket av det, laste mest min bok och hade musik dunkandes i oronen. Var busschaufor var inte pa det basta humoret, skrek mest att man hade 2 minuter pa sig att ga av bussen men viskade vart vi var, sjukt irriterande. Enda anledning till att jag lyckades kliva av pa ratt station var pga en kille som ocksa skulle av i San Jose. Han berattade aven att det har hant sjuka grejen pa greyhound bussar. En gang laste han in sig pa toaletten pga att han kande sig hotad till livet av nagra som satt nara honom... Sista biten till San Jose bestar av en vag nerfor ett berg och han gasade pa som fan. Sjukt laskigt trodde vi skulle do haha. 

Nar jag val kom hem till Huset sa gick jag och lade mig nastan direkt. Sa idag blev jag vackt av Mattias 3 ar haha sota kusinen :) Busade lite med honom och faster innan vi vackte Jonathan 6 ar. Dom har blivit sa stora! Helt sjukt :) Roliga ar dom ocksa, sjunger i duschen, dansar till tvn och gor samma moves som karaktarerna i filmerna gor haha! 

Just nu sitter jag barnvakt at dom. Vi har varit vid lekparken, badat jacuzzi och kollat film. Sa ska nog kila till nedervaningen nu och leka lite mer ;) Hade sa bra!

Kommentarer
Postat av: mamma igen

Hej du, har precis blivit av med tjejkompisarna jag hade tjejmiddag och vi frossade i räkor och vin, tänkte på dej du vet haha. Skulle oxå vilja vara där du är och bada jacuzzu. Ha det kul och bra lek och hälsa till dom små och Helene och Johan såklart. Kramar

Nu är kl snart halv fyra på morgonen ska gå och sova nu. Imorogon kväll kommer Holms på middag så måste vara lite alert hahaha. Saknar dej.

2008-10-11 @ 03:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0