08.16

Ja då är man ensam i lägenheten så här på morgonkvisten. Alla börjar åtta medan jag börjar 10.30 :) Har bara en lektion idag, media design så slutar 12.50. Anledningen till att min andra lektion computer animation är inställd ikväll är för att vår lärares fru ska ha barn idag! Så han vill ju självklart vara med sin fru :)
Jag har precis ätit frukost och duschat, ska snart packa väskan om jag inte skiter i den och bär allt i handen, är ju bara en bok. Sen hemmåt och städa, för just nu ser lägenheten ut som ett bombnedslag!

Det är sjukt roligt att kunna prata med vännerna i Massachusetts. Satt en halvtimme igår och snackade skit med Heather, vi saknar varandra och jag vill åka och hälsa på dom! *ber snällt* pappa kan du betala en biljett till Boston (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0