Alla älskar Sofie

"När dem vattnar isen... borde det inte bli ganska halt på isen då!?"
Sofie Fransson
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
“Jag skulle aldrig köpa din skiva”
Sofie Fransson angående Marinas sångröst --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sofie: Vilken kanal var programmet som du ville se?
Jag: 3:an, men du behöver inte byta, för vi har 3:an på.
Sofie: Okej...
(Sofie byter kanal till 3:an) sedan börjar vi skratta... --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Som sagt, haha, virrpannan är virrig. Detta sades när vi var ute och rökte en cigg innan bedtime på lördagsnatten.
Viktor: Låser du när du går in?
Sofie: Jag har inga nycklar...
(Här börjar Marina skratta högt)
Viktor: Öh...
Marina: Du låser ju inifrån!
Sofie: Ja just det, hahahaha! --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cassandra: titta en orgasm båt Sofie
Sofie: gånger 3!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Matilda: Kan du svaret till det här talet?
Sofie: Jag kan svaret men kan bara inte gånger tabellen. (talet är ett multiplikationstal)
Matilda sitter och skrattar sedan dess haha.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
”Jag är häftig med mina rörelser med växelspaken”
Sofie Fransson
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
”Rödvin smakar blod”
Sofie Fransson

Kommentarer
Postat av: Cassandra

klart högskolan är rolig när du går där :) haha , jag saknar dig sofie men vet att du har det så jävla bra där borta :)

2008-09-02 @ 08:22:19
URL: http://cassandraholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0