Friday night

gick och lade mig vid 3 igår haha. Fastnade framför filmen "College" som var sukt bra :P När klockan slog halv tre lägger jag mig i sängen och är väldigt nära på att somna men då kommer Rebecka in i rummet och utbrister.

-Det är en skunk ute på gården!

Så jag var ju tvungen att gå och kolla. Den hade sprungit iväg... Så gick in igen och somnade gott. Idag har vi varit vid camino real market place och kollat runt lite. Jag fick byta in min gamla mobil mot en nyare och bättre, så skönt! Älskar den nya! Köpte en klänning som ska bäras imorgon på Morgans födelsedagsfest.

Ikväll är det Electro dance party typ. Några electro band ska spela samt en DJ. 600 är anmälda till festen så det lär bli packat! Det sköna är att det huset där festen hålls är 2 minuter från oss, bara neröfr gatan sen höger och vi är framme! nice nice :) Vi ska vara där halv 8 så få börja föra vid 5 ;) ska ta en powernap kanske? så man orkar ikväll för då blire partyyy.

Kl. 15.21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0