Getting ready!

Efter en 2 timmars väntan på bussen som aldrig kom anlände vi till Stan där vi gick in i diverse butiker. Här finns det nästan bara märkes butiker. Typisk santa barbara helt enkelt! Vi hittade iallafall en hårprodukt och en neccesär på victorias secret som Kori ska få :) Hon lär bli nöjd för hon behöver båda sakerna! Efter vi var klara i stan drog vi hemmåt och då vi hoppar av bussen ser vi Michael, T.C. och Jesse köra ut ur infarten så det blev ett snabbt hejdå innan de drog till flygplatsen!
Väl inne i lägenheten började jag städa, kunde inte släppa tanken på att lägenheten var så skitig! Killarna må vara shysta och roliga men fan vad de är skitiga! Mamma nu förstår jag dig hahaha :)

För tillfället håller vi på och gör oss iordning. Klockan 20.30 börjar firandet och innan dess ska maket på, lösögonfransarna på samt välja smycken och skor. Tar massa bilder ikväll! Och ja angående tårtan så skippade vi den. Orkade inte. Cassandra inte tror du att jag ska ställa mig och baka en tårtbotten va ;)

Till anonym igen:

Vem är du? :)
Killen är amerikan och är hur bra som helst, we love him :) . Tjejen hade jag enbart kontakt med via facebook och msn. Vi träffades på motellet här i Santa Barbara en vecka innan flytten till vår nu gemensamma lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0