Gokväll!

Skolan rullade iväg snabbt men jag och Rebecka satt kvar i väntan på möte med en counsler. Vi spenderade timmarna medan vi väntade genom att ligga under en palm samt sola, lyx? ;) Vi tyckte nästan det var för varmt idag, säkelrigen närmare 35-38 grader!.
Nu är det så att jag kanske ska stanna ett år till. Vi pratade om hur jag ska göra om jag skulle stanna ett år till. Ville få lite saker klar gjorda! Blir det så att jag stannar har jag två alternativ. Antingen fortsätta med media, alltså läsa ett till certifikat graphic design eller att jag tar de kurser jag tycker är kul. Frågade även om att göra ett degree men då måste jag plugga matte och engelska. Jag tänker inte ens tänka tanken på matte. Klarade det knappt i gymnasiet och ska göra det på högskole nivå, aldrig!
Nåväl efter det drog vi mot AT&T. Jag HATAR min nya nokia mobil så ska få byta ut den mot en ny, YES! Får tillbaka pengarna och kan välja en som behagar mig. bra va? :)
Mötte sedan upp Morgan på K-mart då hon skulle handla och vi ville slippa bussen ;) Alltså jättebra, hon fick sällskap av hennes älskade swedes som vi är kallade här haha och vi fick skjuts hem!

Ska försöka börja skriva vad klockan är här i varje inlägg från begäran av Cassandra! :D

kl: 22.00

Kommentarer
Postat av: mamma

hej du saknar dej lite mer nu när tiden börjar kännas av. kan man lästa ledarskap bussines så är det en bra grej krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2008-09-25 @ 09:31:43
Postat av: viktor

21:51:46 btw..

2008-09-25 @ 20:17:21
Postat av: Cassandra

tack :D <3

2008-09-25 @ 20:38:39
URL: http://cassandraholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0