Hemma :)

Anlände en timme tidigare till skolan, var tvungen att plugga lite. Hade nämligen 3 kapitel som skulle vara lästa. Efter media design lektionen drog vi på lunch och därefter en runda i stan eftersomm jag hade 5 timmars håltimme! När jag kommer tillbaks till skolan sätter jag mig och börjar äntligen plugga till körkortet som jag starkt vill ta här! Jag kan säga att jag är väldigt glad över att jag har läst teoriboken i Sverige för fasiken vad lätt det är här! 80 sidor, varav två sidor är "fyllda" med 20st vägmärken plus några sidor med reklam. Helt sjukt! Dock måste man fixa egen bil, men ska kolla upp det där för annars blir det nog inget körkort för mig :( 
Men men, sista lektionen var Computer Animation som börjar bli roligare nu :) Efter halva lektionen så kommer en tjej in som satt med halva lektionen och det visar sig att hon har en råtta med sig! USCH, självklart satt hon bredvid mig. Råttan låg i luvan och jag satt där och bara hoppades på att slippa få en råtta på axeln. Sen lade hon den på axeln, usch usch usch! Så äcklig! Men den rörde inte mig ;) Cookie hette den också...

Kom hem runt 22 och tog då en snabb dusch sen en cykeltur med rebecka till affären för hon skulle köpa middag. Nu ska jag kolla på The Hills sen sova. Börjar ett imorrn, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0