Home sweet home

Tror vi tog priset jag och rebecka idag på att vara flummiga? tror det beror på trötthet dock ;) Nåväl vi började kl.13.00 och drog efter lektionen ner till beachen för att äta lunch. Sen tillbaka upp till plugget, vad kunde det ta, 5 min? nice va ;)
Gick till en liten kulle och chillade som jag förövrigt har fått som favoritplats på skolan. Där såg vi även en liten ödla, tror det var en gecko.
Andra och sista lektionen var Classical animation med andra ord bild där vi ritar animationer (hatar denna kurs haha) På 5 timmar ritade jag 5 teckningar. Men som ursäkt så var faktiskt jag och Rebecka klara med det som alla andra höll på med. Tog en jäkla massa bilder idag så ska visa några. Kom hem för en timme sen och lade in all tvätt i tvättmaskinen. Äntligen slipper jag ha den bördan på mig! :P Lär väl glo någon film senare, är sjukt trött och vi har hela helgen full med planer! Vet inte hur vi ska hinna med allt men det löser sig! :)


Kommentarer
Postat av: cassandra

Jag är så avundsjuk på dig! och saknar dig gör jag också!

2008-09-26 @ 17:47:34
URL: http://cassandraholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0