Kunde inte bärga sig

Varit bakis och glott film hela förmiddagen. Morgan var det som fick mig att starta dagen vid två idag haha. Hon tvingade mig till affären där hon inhandlade ingredienser till mozzarella/tomat salladen som vi åt till lunch. Drog sedan en rund i centrum här i Isla Vista och nu har de flesta från USCB kommit. Helt fullpackat i affärerna och massa folk på gatorna. Denna vecka är det rushweek vilket innebär att folk springer runt till olika frats och sororities för att välja och sedan pledge:a till det huset som valt dom. Väldigt amerikanskt. Exakt som i Van the man ni vet!

Juste har skaffat mig AT&T istället. Alla vänner har det så blir nästintill gratis för mig nu, jätte bra! Så mamma och pappa, fråga mig nästa gång på msn så skickar jag det! :)



Kommentarer
Postat av: viktor

hah sororities :D

roligt att det är så ju

2008-09-22 @ 11:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0