Mår som man förtjänar

Jo det är ju ingen sovmorgon idag för vi ska få besök avthe plumber, toan läcker så det ska fixas idag. Igår kväll blev det fest på gården där det spelades beerpong och pratades. Gick och lade oss vid 12 ungefär eftersom vi har lektion idag. Nu på morgonen var jag för trött för att bre kmäckemackor så lade ett paket nudlar i micron som jag nrände för glömde vattnet men det fixade sig haha. Då kanske ni förstår hur trött jag är och går till 22 ikväll. Kul. En stor kopp svart kaffe ska det bli senare!

Och till sofia som undrade om jag känner chrissy schwartz. Nej har ingen aning om vem det är. Inte har jag sett något kamerateam heller ;) Hon kanske går på UCSB? det är universitet här. :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0