Normal partynight in IV

Förde med spritzers igår innan festen drog igång i våran courtyard. Blev tequila shots med grannpojkarna. Mycket roligt hade vi. Vi minglade runt på övervåningen, fick prova nån rosa dricka vid namn pink bikini dropper eller nåt sånt haha, god men för söt för min smak. Runt 10 halv elva tröttnade vi på att festa i vårat complex så drog mot Camino Del sur. På vägen träffar vi Petronella, Malin och Ida som är glada i hatten! Så vi gick med dom till Douglas och festade. Där träffade vi Emma som var på G ;) Så jag, Rebecka och Emma drar till Electro Partyt och det var hur roligt som helst! 700 pers stod och dansade på tomten, i huset, på balkonger och på taken. De var överallt! Emma och Jag lyckades ta oss upp till en stor veranda där vi stod och dansade tills festen var slut. Letade då upp Rebecka och sen drog vi alla tre till DP där vi träffade svenskarna som var på väg till Douglas. Så blev efterfest där :)

Vid 2 ringer Mike mig och han lät som en hjälplös pojke haha. Så full var han. Han har varit på en fraternity som han ska joina och då har dom typ en nollning som i gymnasiet. Tydligen hade dom stängt in alla som pledgade i ett rum med 2 gallons jack daniels och tvingat dom klunka i det. Stackars killar. I alla fall ville han att vi skulle komma hem och speciellt när jag sa att jag stukat foten. Så det blev hemgång och vi mötte Mike som satt och pratade med oss. Matade han och gav han mängder med vatten. Sen däckade han på vårat golv haha.

Imorrse när jag vaknade kunde jag knappt gå, hade så sjukt ont i foten, tog mig dock till köket, klunkade i vatten och tog en Ipren. Gick tillbaka till sängen och sov till elva. Varit seg hela dagen, haltat runt och ätit lunch med Morgan hemma hos henne. Väntar nu på att hon ska komma hit så vi kan göra en playlist till hennes födelsedags fest ikväll. Temat är: Party like a Rockstar. Jag tycker inte om tema fester, bara jobbigt! Så ska klä mig i nåt svart och slitet samt hårdsminka mina ögon svarta. Rockigt nog?

kl. 15.20

Kommentarer
Postat av: viktor

vad är spritzers

2008-09-28 @ 01:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0